Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
27 september 2022

Vriendelijk

Zeer client vriendelijk

26 september 2022

Geruststellend en dat is heel wat als je de tandarts vreest.

Een ding vind ik zeker niet prettig; Heb keuze gemaakt voor praktijk in de buurt en dan is de af...

Lees meer
23 september 2022

uitstekend

behandeling door de mondhygiëniste: vriendelijk, zorgvuldig- uitleg en toelichting: professioneel.

23 september 2022

Snelle behandeling zonder complicaties.

De tandarts en de assistent zorgden voor een rustgevende sfeer voor de behandeling. Deze verliep ...

Lees meer
23 september 2022

Zeer tevreden

Tevoren onzeker, maar behandeling perfect.

15 september 2022

Altijd vriendelijk, rustig en behulpzaam

Goed

12 september 2022

Prima

Ben prima behandeld.

8 september 2022

Prima!

Vriendelijke zorgvuldige behandeling. Minpuntje was dat ik na 20 minuten na afgesproken tijd beha...

Lees meer
8 september 2022

Simone is een hele aardige kundige vrouw

Was de eerste keer nieuwe tandarts, simone nam de tijd me rustig alles uit te leggen, had zich in...

Lees meer
7 september 2022

Zowel mondhygiëniste Lenneke als tandarts Senga (plus assistente) zijn super!

Zowel mondhygiëniste Lenneke als tandarts Senga (plus assistente) zijn super! Goed in uitleg wat...

Lees meer
7 september 2022

rustige ontvangst en vertrouwd in handelingen en toenadering

zie boven

4 september 2022

Zeer vriendelijke en professionele vraag gestuurde behandeling!

Zie hierboven

2 september 2022

Goed

Goede zorg

2 september 2022

Goed

Werdt goed behandelt

31 augustus 2022

prima tandarts

prettige behandeling

29 augustus 2022

Klasse heel correct en vakkundig.

Klasse heel correct en vakkundig.

27 augustus 2022

Vriendelijke mensen

Vriendelijke ontvangst en behandeling

26 augustus 2022

super

prettig behandeld.Tijdens de behandeling werd alles uitgelegd.

26 augustus 2022

Goed geholpen, maar...

Ik ontdekte, omdat ik ernaar vroeg dat ik een jaar geleden een controle heb laten doen. Ik was gr...

Lees meer
25 augustus 2022

Snel geholpen

Snel een afspraak, Wel op een andere locatie. Hoorde te laat, dat er een tijdelijke parkeervergun...

Lees meer
21 augustus 2022

Zeer deskundig en adequaat

Zeer professioneel

20 augustus 2022

...

...

15 augustus 2022

Snel geholpen vakkundige en vriendelijke mensen

Fijn en snel geholpen

4 augustus 2022

Tijdig en goed geholpen

Behandeling door tandarts goed . Personeel maakte wat minder indruk