Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

Vriendelijk
Zeer client vriendelijk

Geruststellend en dat is heel wat als je de tandarts vreest.
Een ding vind ik zeker niet prettig; Heb keuze gemaakt voor praktijk in de buurt en dan is de af...
Lees meer
uitstekend
behandeling door de mondhygiëniste: vriendelijk, zorgvuldig- uitleg en toelichting: professioneel.

Snelle behandeling zonder complicaties.
De tandarts en de assistent zorgden voor een rustgevende sfeer voor de behandeling. Deze verliep ...
Lees meer
Zeer tevreden
Tevoren onzeker, maar behandeling perfect.

Altijd vriendelijk, rustig en behulpzaam
Goed

Prima
Ben prima behandeld.

Prima!
Vriendelijke zorgvuldige behandeling. Minpuntje was dat ik na 20 minuten na afgesproken tijd beha...
Lees meer
Simone is een hele aardige kundige vrouw
Was de eerste keer nieuwe tandarts, simone nam de tijd me rustig alles uit te leggen, had zich in...
Lees meer
Zowel mondhygiëniste Lenneke als tandarts Senga (plus assistente) zijn super!
Zowel mondhygiëniste Lenneke als tandarts Senga (plus assistente) zijn super! Goed in uitleg wat...
Lees meer
rustige ontvangst en vertrouwd in handelingen en toenadering
zie boven

Zeer vriendelijke en professionele vraag gestuurde behandeling!
Zie hierboven

Goed
Goede zorg

Goed
Werdt goed behandelt

prima tandarts
prettige behandeling

Klasse heel correct en vakkundig.
Klasse heel correct en vakkundig.

Vriendelijke mensen
Vriendelijke ontvangst en behandeling

super
prettig behandeld.Tijdens de behandeling werd alles uitgelegd.

Goed geholpen, maar...
Ik ontdekte, omdat ik ernaar vroeg dat ik een jaar geleden een controle heb laten doen. Ik was gr...
Lees meer
Snel geholpen
Snel een afspraak, Wel op een andere locatie. Hoorde te laat, dat er een tijdelijke parkeervergun...
Lees meer
Zeer deskundig en adequaat
Zeer professioneel

...
...

Snel geholpen vakkundige en vriendelijke mensen
Fijn en snel geholpen

Tijdig en goed geholpen
Behandeling door tandarts goed . Personeel maakte wat minder indruk